Tips voor marketeers

Zo word jij een betere tekstschrijver

Als marketeer of communicatieadviseur heb je vaak een specialisme. Je bent aangenomen als online marketeer, trade marketeer, campagne marketeer of communicatiespecialist. Steeds vaker wordt er van je verwacht dat je ook basiskennis op andere vlakken bezit en dat kan soms behoorlijk wat stress opleveren. Je kan tenslotte niet overal goed in zijn, toch? 

Het is goed om te weten wat je juist wél en juist niet moet doen: soms is het een kracht om zaken uit te besteden. Vooral als het gaat om grotere projecten, teksten die veel conversie moeten opleveren of in het geval van specialistische teksten. Maar wist je dat je soms met een beetje extra kennis zelf al het verschil kunt maken? 

Blog

Copyright Woordkleur 2018 

Tekstbureau Den Haag | marjolijn@woordkleur.nl | 06-38345648 | Algemene voorwaarden | Privacy 

Tekstschrijver | Copywriter | Redacteur

  • LinkedIn Woordkleur
  • Facebook Woordkleur
  • Twitter Woordkleur